9 Ağustos 2012 Perşembe

2012-2013 Sezonu Lig TV Reklamları

Lig TV' yi takip edenler bilir deplase keyifler isminde bir program vardır. 3 büyüklerin gittikleri deplasmanlara giden Lig TV ekibi taraftarlarla konuşup tribünlere emek vermiş insanlara programda yer verir. Hemen hemen bütün bölümlerini izlediğim bu programın zihnime kazınan bölümlerini Lig TV' nin çalıştığı reklam şirketi de etkiliyici bulmuş ki bu bölümleri reklam haline getirmiş. Benim için en güzeli Samsunspor taraftarlarının olduğu bölümdü keza Ergün Teber' in attığı goldeki o iletişim gerçekten olağanüstü.

Reklamlarda kullanılan görüntüler şu videoların içinden seçilmiş: http://www.ligtv.com.tr/videohaber/deplase-keyifler

Ben de reklamların arasında en beğendiklerimden daha az beğendiklerime doğru sıralama yaptım. Oldukça tarafsız davrandım; öyle ki tuttuğum takım olan Galatasaray' ın taraftarını 9.sıraya koymaktan çekinmedim.

1-Samsunsporlu Genç Kardeşimizin Takım Aşkı:





2-Samsunsporlu Taraftarın Ergün Teber' e Git Golü At Demesi:





3-Fenerbahçeli taraftarın yaptırdığı dövmeler:





4-İlk kez şampiyon olan Bursasporlu taraftarın şampiyonluk sevinci:





5-Trabzonsporlu Taraftarın Deplasman Sevdası: 



 6-Ankaragüçlü Doktor-Taraftar:





7-Mersin İdman Yurdu Taraftarı Kadriye Ana:




8-Beşiktaş Taraftarı- Top Çizgiyi Geçtikten Sonra:





9-Galatasaraylı Taraftar-Atkı:




10-Beşiktaş-İttirmeyin Çocuk Var

 




11-Antalyaspor-Boş Şehir:






12-Samsunsporlu Orkestra Şefi (Çiço Reis):



Hiç yorum yok:

Hillsborough Faciası'nın Yıldönümüne Yaklaşırken | 15 Nisan 1989

4-4-2 Dergisinin Twitter hesabının bu sabah paylaştığı yazı ile birlikte tekrar Hillsborough Faciası'nı hatırladım. 96 kişinin öldüğü ol...